Страници

четвъртък, 17 януари 2008 г.

Документално


Y каза: zdr
X каза: Привет!
Y каза: kak ste
X каза: Благодаря! Не в най-добрата си форма.
Y каза: zasto
X каза: Болна съм.
Y каза: imas li snimka
X каза: Не, но като те гледам мога да ти бъда майка.
Y каза: a taka li znaci si mnogo golama ot men
X каза: Имам синове на твоя възраст.
Y каза: na kolko ste
X каза: На 46.
Y каза: s kakvo se zanimavate v bg
X каза: Боледувам от няколко месеца.
Y каза: rabotite li nakide
X каза: Да си говорим на ти? ###### ######## съм.
Y каза: taka li
X каза: "###### # ######", ако си чувал.
Y каза: e hubava rabota ot koi grad ste
X каза: От София. А ти от къде си?
Y каза: az sim v belgia
X каза: От кога си там?
Y каза: ot 6 god
X каза: Нали на "ти"?
Y каза: da e kaji nesto interesno
X каза: Как е в Белгия? Не мога да се сетя какво ще ти е интересно, попитай, какво те интересува?
Y каза: vikam kaa e jivota v bg stoto nama me ot dilgo vreme tam
X каза: Променя се. Всъщност хората постепенно проглеждат. Ти в кой град си?
Y каза: kide v belgia li v brukssel
X каза: От кога не си идвал в България?
Y каза: 2 god
X каза: Тука правителството е комунистическо и много му личи, тия хора не се променят.
Y каза: taka li
X каза: Уж намерихме общи цели, но си ги приемат като лозунги и си карат както си знаят, без правила.
Y каза: finansovo zle e znaci
X каза: Не ми е проблем материалното, от малко съм доволна, други са ми болките. Не понасям подлостите.
Y каза: razbiram te
X каза: Добре е, че ме разбираш,
Y каза: mole ti se
X каза: иначе няма да има какво да си кажем.
Y каза: da taka si e
X каза: Защо отиде в Белгия?
Y каза: da backam za pari ot kefa ne sme tuk
X каза: Да, трудно беше тука за работа, но вече не е така, има недостиг на кадри.
Y каза: ok
X каза: Доволен ли си?
Y каза: da da v bg kakvi sa zaplatite
X каза: Мойта е малко над 400.
Y каза: a ti tam
X каза: Нали ти казаx, направо се поболях от простотиите.
Y каза: vij iskas li da napravim s teb edna rabota
X каза: Какво?
Y каза: obace ne me razbirai krivo
X каза: Ако не те разбирам, ще питам.
Y каза: mojes li da mi nameris prostitutki da gi doveda tuk i ti ste se vizpolzvas ot tazi rabota poznavas li takiva prosto mi pisna da se zanimavam s rabota s patronite tuk
X каза: Не става.
Y каза: kak
X каза: Наистина няма какво да си кажем.
Y каза: ne poznavas li
X каза: Точно от такива неща ми се драйфа, не става, мразя греха, християнка съм.
Y каза: ok
X каза: Бог да те пази!
Y каза: da da
X каза: Ще се моля за теб.
Y каза: mersi blagodara ti za vsicko
X каза: Обичам хората, мразя греха.
Y каза: ne az prosto popitah
X каза: Желая ти най-доброто.
Y каза: mersi
X каза: Какво работиш там?
Y каза: sifyor sim
X каза: Радвам се, че ми отговори.
Y каза: mola ti se
X каза: Големият ми син е на 25, а малкият на 22. Ти на колко си?
Y каза: az na 23 sim
X каза: Малък си отишъл. Контактуваш ли с нашенци?
Y каза: da
X каза: или с някакви местни?
Y каза: vinagi
X каза: Имах предвид каква е средата ти, защото си много млад и още се оформяш като човек.
Y каза: e taka e
X каза: Шефът ти белгиец ли е?
Y каза: ne tip turcin
X каза: Тип или тъп?
Y каза: tip kat galos
X каза: А аз си мислех, че тъпи шефове има само тука.
Y каза: of of
X каза: Какво караш?
Y каза: mikrobus 3.5t ama omrizna mi da se zanimavam i zatova ste stavam setinyor prosto mi pisna do siata mi doide
X каза: Значи возиш хора.
Y каза: ne ne raznasam avto casti
X каза: Има и други възможности. Явно си умно момче.
Y каза: kaji mi kakvo da prava za rabota i sefove mi pisna vsicki sa edno
X каза: Ще измислиш, нямаш ли някой приятел и например да изнасяш нещо от тук. Сега има някакво оживление, много хора са активни.
Y каза: prosto mnogo priyateli imam i pitah za vsaka rabota vseki se oplakva
X каза: От какво се оплакват? Бизнесът ли не върви?
Y каза: prosto hora iskah da voza za cujina v granicite te razbivat ot vsakide a ve ujas
X каза: Корумпирани митничари, значи. Нали уж сме в Европа? Ако влезем в Шенген сигурно няма да има гранични проблеми.
Y каза: pak ste izmislat nesto
X каза: Все по-трудно измислят, ако проблемите са от българските и балканските граници. Надявам се, че повече няма да избираме комунисти.
Y каза: da taka e
X каза: А и започват да се намесват европейските институции. Идеята ти е била добра, има бъдеще. Не се отказвай, все повече хора ще пътуват към Европа.
Y каза: e da ne mojes li da mi pomognes s nakoya koyato raboti tazi rabota v bg
X каза: Аз съм голям инат и като си наумя нещо, начин се намира и успявам. Ако мога, с удоволствие.
Y каза: mersi
X каза: Не познавам такива хора, но не пречи да намеря. Защо казваш обаче някоЯ?
Y каза: kak
X каза: Не е ли по-вероятно да бъде мъж?
Y каза: kak mij
X каза: "nakoya koyato raboti tazi rabota v bg" - коя работа?
Y каза: ne te razbiram trabva mi prostitutka koyato ste se ### tuk v belgia ste peceli ta i az
X каза: Не, това не мога. Нали ти обясних. По скоро бих умряла.
Y каза: ok
X каза: Няма абсолютно никакъв начин.
Y каза: ok
X каза: Време е да си почивам, преуморих се.
Y каза: ok
X каза: Не издържам дълго.
Y каза: legni si
X каза: Бъди здрав!
Y каза: mersi

Няма коментари: